Vad är det som har hänt?

Idag vaknade båda barnen före klockan sex! Jag vägrade, jag gick ner med barnen och bytte på William och sedan kände jag att NEJ, JAG VÄGRAR!, så jag gick upp och skickade ner sambon.

Klockan åtta kom han och Filippa upp och väckte mig, så idag är sambon bara värd en massa fina, snälla ord! :-)

Det var en rätt trött tjej jag lämnade på dagis, och eftersom hon idag blev lämnad på fel avdelning och var så trött så fick jag lämna en ledsen dotter, eftersom det nästan aldrig händer så var det så så jobbigt!

Nu ska jag packa ihop skötväskan och göra mig klar, sedan blir det en sväng ner på stan och lite lunch med Signe, sambon ska få någon timme med lugn och ro innan han ska hämta hem Filippa från dagis.



William är ju som sagt ett sittande barn, han har nu även börjat röra sig lite framåt, sittandes såklart. :-) Och oftast när han sitter så ska han ha benen i kors, det verkar vara favoritpositionen, och nu har han även börjat sitta med korsade ben i stolen, han är så så söt! :-)

Hoppas alla har en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: sassa

kikar in=)



Ska vi bli vänner via bloglovin?



Kram

2009-03-13 @ 14:52:05
URL: http://ww.sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0