Duktiga killen!

Williams 1 års kontroll

Vikt 11015 gram
Längd 77,5 cm
Huvud 49,7 cm






















Vikten är nästan samma som för tio månader sedan, men han har knappt ätit nu under senaste förkylningen så det vore ju konstigt om han hade gått upp, det är så pass att jag till och med har sett på honom att han har tappat lite runt magen. På längden och runt huvudet så ligger han kvar på sin kurva och växer precis som han ska.

Jag fick även en liten övning jag ska göra med honom några gånger om dagen för att få honom att börja kräla, så nu har han en månad på sig att börja förflytta sig framåt, efter det blir det förmodligen en koll hos barnläkare för att se om vi behöver göra något med honom.

Sprutan gick galant, inte ett enda ljud kom från honom, men det blir väl så när man är hos läkaren var och varannan dag ;-) Riktigt så illa är det kanske inte, men lite väl mycket läkarbesök har det varit nu på slutet. Och jag fick även hjälp att byta läkare så vi gå till läkaren som ser saker som inte finns, så nu ska vi enligt bvc ha en väldigt bra och erfaren läkare, det gillar jag! :-9


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att allt gick bra med sprutan, sånt är alltid nervöst! Stumpan ska få sin nästa vecka, redan nervös!



Va roligt att du vill följa mig på min nya blogg:) Hoppas ni får en fin kväll! Många Kramar Jenny

2009-03-03 @ 21:39:57
URL: http://jordgubbsblomman.blogg.se/
Postat av: Annika

Bra att det gick bra för er! :) Skönt oxå att da family har kommit hem! :)

2009-03-05 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0