En låda med överraskningar!



Två söta barn var väldigt glada över att ha mormor och morfar på besök idag, det busades hit och dit och vi åt lunch och fikade, och jag var väldigt glad över att även ha min egen farmor på besök.

Efter att de hade åkt så gjorde jag ett nytt försök med banan till William, även det har varit något han har vägrat äta ganska länge. Idag mumsade han dock i sig som en liten tok, väldigt stora bitar banan i en väldigt liten men hungrig mun! :-)



Halv sex var det dags att börja valla barnen mot bilen för att åka och hämta sambon, som hade en låda med överraskningar som såg väldigt goda ut!

 


Och efter att ha smakat på den ena så kan jag även konstatera att de inte bara såg goda ut, det var väldigt mumsigt!


Kvällen tillbringas i soffan, först var det Gossip Girl och nu är det Wipeout som gäller, betydligt roligare än vad jag trodde att det skulle vara, även om det är lite smårörigt till och från.

Hoppas alla har haft en bra kväll!

Imorgon blir den lilla söta killen hela 1år!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, jisses vad goda de såg ut! vill haaa

Grattis i förskott till sötkillen :) Hoppas han får en jättemysig födelsedag =)

2009-03-08 @ 21:55:10
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jätte fina bilder och va mumsiga munkarna ser ut, åhh va sugen jag blir :-D



Vår lilla stumpa är fortsatt krasslig i kväll, hoppas det ger med sig snart!



Kram Jenny

2009-03-08 @ 22:03:29
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0