Det går bättre än väntat!

Mitt lilla projekt Nattsömn har pågått i tre nätter nu och otroligt nog så sov han hela natten i natt! Han vaknade några gånger och gnällde till men somnade om lika fort igen, så i natt ska det bli kul att se om det var en lyckoträff eller om han sover hela natten igen. Istället så vaknade han halv sju, lite tidigt om jag får säga mitt, men får jag bara sova hela nätterna så kan jag nog leva med att få gå upp vid den tiden. :-)

Pratade med sambon för en stund sedan och där hade de bestämt sig för att åka hem redan imorgon, så nu måste jag bara vara ensam en natt till och jag får träffa min älskade lilla tös redan imorgon! Det jag har kommit fram till de här dagarna är att man får betydligt mer gjort med bara ett barn hemma, men att det är hemskt att vara ifrån sin sötnos så här många dagar!

Idag ska vi ner på stan en sväng, äta lite lunch med Annika, och ikväll kommer Signe förbi på en bit mat, så idag har vi fullt upp.

Och imorgon är det ju dags för stora killens ett års kontroll, helt otroligt, för i min värld så är han absolut inte ett år än på länge! :-)

Men nu är det lunchdags för William innan vi ska göra oss klara och åka ner på stan.

Vad har alla andra för sig idag??


Kommentarer
Postat av: Tess

kul att du är med och tävlar :)

hoppas du kikar in igen :)

2009-03-02 @ 16:26:47
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack så mycket för en toktrevlig dag! Både jag och Jenny hade en väldigt behaglig eftermiddag. :)

Lycka till i morgon!

2009-03-02 @ 23:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0