1 års kontrollen!

Ikväll kommer äntligen sötaste tjejen hem igen!!



Idag har både jag och William vaknat på en väldigt bra sida, och eftersom det är dags för ett års kontrollen idag så hoppas jag på att hans goda humör håller i sig.

Det ska bli väldigt intressant att se vad bvc har att säga om William och att han inte riktigt får till det där med att röra sig framåt, jag läste på familjeliv om ett annat barn som liknade William väldigt mycket i utvecklingen och det barnet fick på på sjukgymnastik där de fick lära sig lite övningar. Så idag visar det sig väl om han klarar kraven eller om vi får börja göra något liknande.



Men nu är det dags för lite frukost, sedan ska jag ta mig en dusch och göra mig klar så vi inte behöver stressa sedan, annars är det lätt hänt att jag skjuter allt framför mig och plötsligt så får vi stressa som tokar för att hinna i tid. :-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka fina bilder :)



Ja tänk om det kunde vara så att dom vill hjälpa till lika mycket om några år som dom vill nu. Tänk va lättsamt det skulle vara :)



Ha en fin dag!

Kram

2009-03-03 @ 09:22:07
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0