Psst.. Nu är det bara tre dagar kvar...

Idag har jag och William varit på stan och ätit lunch tillsammans med Signe och Natascha och hennes son Theo, som bara är en dag yngre än William.

Vi hann med en snabb sväng på stan innan jag skulle hämta Filippa på dagis, så jag fick med mig en hårborste med Hello Kitty till dottern, en bandana(som det tydligen heter om jag ska tro H&M) och en t-shirt till sonen.



(bilderna är från hm.com)

Eftersom William bara sov mellan 10.30-11.20 idag så blev det en väldigt lång eftermiddag för honom, så det var en trött kille som äntligen fick inta sängen. Idag har han dessutom börjat äta gröten igen, den har han vägrat sedan han blev sjuk nu senast, så idag testade jag med gröt och lingonsylt och genast slukade han den som om han inte hade ätit mat på flera veckor! :-)

Imorgon jobbar sambon, så jag och barnen ska roa oss under dagen och sedan kommer han hem lagom till en kväll i soffan framför Andra chansen! :-) På söndag kommer barnens mormor och morfar och kanske gammelfarmor och firar den lille killen.

Vad ska ni andra ha för er i helgen?

Psst... Nu är det bara tre dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag har en ny tävling hos mig nu, kika gärna o var med! :)

2009-03-06 @ 20:34:07
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Elin

Kanske ska skicka en "bubbe" till er :)



Vi ska ut på skotertur imorgon. Blir en heldag med lite angeldon (så kanske att vi får någon ful gädda på kroken). Sen ska vi hem och fortsätta ha trevligt hemma hos oss. Edvin ska till sin mormor så vi har lite "barnfritt" något som vi aldrig är annars. Känns faktiskt bra, men jag vet att jag kommer att ringa efter han direkt på söndagmorgon :)



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram

2009-03-06 @ 22:09:53
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

3 dagar kvar till vad? :)



Sv: Ja, det är verkligen urmysigt att se honom ihop med henne :)

2009-03-07 @ 16:05:00
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åhåå - ja, tiden bara springer iväg när man har småttingar! Minns Olivers 1 årsdag... o nu är han helt plötsligt närmare 2 år! ;)

2009-03-07 @ 16:41:32
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0