Ikväll blir första gången i år!

Den lilla donnan fick lyxa lite igår kväll och somna i soffan framför teven, är det helg så är det ju ok att vara vaken lite längre än vanligt.

Eftersom jag och sambon skulle äta en sen middag när han kom hem från jobbet så blev det bara paj med lite sallad till, så medans jag gjorde det sista med pajen så låg Filippa och åt välling i soffan och kollade på Let's Dance. :-)



Den här synen mötte mig när jag gick in och tittade till henne, då låg hon och höll i flaskan(förmodligen för att hon inte orkade resa på sig och ställa den på bordet) och tittade på Let's Dance med halvöppna ögon. Jag tog flaskan och drog handen över håret på henne och hon somnade på två sekunder.



Självklart med den alldeles underbart stinkande grodan. :-)

Nu ska vi snart åka och hämta sambon som jobbar, sedan blir det en lugn lördagkväll i soffan framför lite Andra chansen och något gott att äta. Och jag såg igår att ICA har börjat med Påskmusten, så ikväll ska jag unna mig must för första gången i år!

Must måste man passa på att dricka medans det finns tillgängligt! :-)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Puh, oh ja - prata inte ens om tonårsperioden - den förtränger vi så länge som möjligt ;)

Vad söt hon är där hon slocknat :)

2009-03-07 @ 17:40:54
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Lina

halkar in Men OJ så sööött! :) Mys att somna framför tv:n ju.. Får man fråga hur gammal lilltjejen är? nyfiken*



Ha en mysig kväll!



kram Lina

2009-03-07 @ 19:18:20
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Mia

Så sött. Sofia somnade hon med i soffan till Let´s Dance :). Även hon däckde på bara några sekunder, men vi hade en rätt lång och jobbig fredag med begravning och hela den biten :(. Men nu är det över och nu kan vi gå vidare....

2009-03-08 @ 12:20:09
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Äsh, fick ju Julmust hemma hos dina päron igår ju! He he

2009-03-08 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0