Tävling

Jag tävlar hos Eira för att försöka vinna en helt underbar Barbapappa till Filippas rum, den skulle ju passa så perfekt!
För att vara med och tävla så ska man visa bild på barnens rum, så här kommer bilderna. :-)



Jag börjar såklart med Filippas rum eftersom det är där Barbapappa skulle få flytta in. :-)



Williams rum har vi precis börjat fixa med, så där ska tapeterna bytas så småningom, det här är tapeterna som satt där när vi flyttade in. Exakt vilka tapeter det blir vet jag inte än, men skulle gissa på att det blir något från Midbec eller några enkla tapeter åt det gröna hållet. :-)

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävlingar i bloggen

Vilka fina rum! :D



Lycka till :D

2009-03-05 @ 13:59:12
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilka fina rum dina barn har :)

2009-03-05 @ 21:08:59
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0