Mitt huvud behöver sova!

En ny dag men samma huvudvärk, och då har jag ändå fått en timmes extra sömn både igår och idag på morgonen. Eller extra vet jag inte, jag fick ju först gå upp med William klockan halv sex och sedan vaknade Filippa tio över sex, men om nu båda vaknade ovanligt tidigt idag så kan väl båda vakna ovanligt sent imorgon? :-D

Jag och William har hunnit med en sväng till Pinglan idag, det märks att hans blyghet börjar släppa rätt bra där, han är inte alls lika mammig som han var från början, och då var det ändå mycket folk idag!
Nu sover han en stund, jag har försökt och försökt att somna jag också, men till sist gav jag upp så nu får det bli soffläge, teve och dator tills den lille vaknar och vi ska hämta hem Filippa.

Kommentarer
Postat av: PetramedAochE

Ja, imorgon kommer han sova minst till kl 11-12 tror =D

2009-03-12 @ 21:39:36
URL: http://PetramedAochE.se
Postat av: Jenny

Hoppas du fått vila ut lite:) Önskar er en super härlig fredag! Många kramar Jenny

2009-03-13 @ 13:29:27
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0