Lady Gaga - Pokerface

Filippa har haft en riktig favoritlåt nu ett tag, Lady Gaga - Pokerface. Eller egentligen gillar båda barnen den och börjar oftast dansa så gott de kan i takt med musiken.

Den senaste tiden har hon även börjat sjunga med, och det låter så otroligt gulligt!

Idag i bilen...

Filippa - Mycket mamma, mycket!

Jag - Ska jag höja musiken?

Filippa - Jaa!

Och sedan sjöng hon högt hela vägen hem, som tur var hann inte låten ta slut innan vi var framme, det skulle nog inte vara alltför populärt om jag stängde av radion medans låten fortfarande spelades. :-)
 
Ikväll ska den här mamman unna sig en kebab med bröd, sambon är i Leksand på hockey, så nog är jag värd lite onyttig köpmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0