Huvudvärk!

Idag är ingen bra dag, jag har en otroligt jobbigt huvudvärk som vägrar ge med sig. Jag lyckades inte somna idag när William sov, det hade nog varit bra om jag hade lyckats med det. Eller kanske beror huvudvärken på att kroppen har blivit så chockad över att få sova hela nätter den senaste veckan. ;-)
Älskar verkligen Williams nya sovrutiner!

Men nu är Filippa hemma igen, så nu är det full fart här. Det hade varit en riktigt bra dag idag, med massor av bus och hon hade ätit och ätit och ätit! Korv och mos! :-)

Snart ska jag förhoppningsvis iväg och sälja min gamla mobil och få några hundringar, alltid trevligt med extra pengar.

Resten av eftermiddagen ska vi städa lite och göra chokladbollar! Ja, man är faktiskt värd såna när man har huvudvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0