Förlåt, det är nog mitt fel!

Jag får nog ta på mig skulden för att vintern är tillbaka.

I onsdags stannade vi ute en stund när vi kom hem från dagis, så medans Filippa lekte i sandlådan och William undersökte stenplattorna så städade jag upp lite och sopade rent, sedan gick vi iväg med snöskyffeln och pulkorna till garaget.

Och som om inte det vore nog så struntade jag även i att ta hem Filippas vinteroverall från dagis idag, tänkte att hon utan problem skulle klara sig med byxorna och jackan om hon skulle vara ute och leka i helgen.

Så bara för att reta upp en vårsugen mamma så bestämde visst vädergudarna att det minsann var dags för lite mer snö igen.

Så förlåt, ska genast plocka fram pulkorna och snöskyffeln igen, sedan får de minsann stå kvar härute fram till midsommar!



Men nog finns det åtminstone en som kommer vara glad om det går att åka pulka igen, härom dagen blev hon så arg så hon grät för att hon så gärna ville åka pulka till bilen, men ni kan nog själva lista ut varför hon inte fick som hon ville. ;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken söt bild!

Det är klart att hon ville åka pulka till bilen ;)

2009-03-27 @ 22:25:45
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Jasså jaha! Så så är alltså läget ;). Här åker skyffeln in på städdagen ;) :). För vi var lite "tidiga" ett år och det kom snö igen S. Men men, det ser ut som om det smälter bort snart. Men även Sofia jublade imorse, en annan bara suckade djuupt!

2009-03-28 @ 07:46:04
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0