Dags att sova mera!

Inatt fick jag gå in till William för första gången på flera dagar, då hade han lyckats hamna nästan ända nere vid fotändan och napparna låg kvar längst uppe vid huvudsidan och då är det ju inte lätt för en liten att hitta dem.

Nu har jag varit vaken sedan halv sju, vilket absolut är för tidigt på en söndag, så nu är det dags för byte, sambon ner till barnen och jag upp till sängen. Men det blir inte så lång stund i sängen, tänkte att jag ska hinna duscha och så innan det är dags för honom att åka till jobbet. Runt lunch dyker barnens mormor och morfar upp och även min farmor, då blir det lite mat och lite fika.

Men nu måste jag gå upp om jag ska hinna få lite mer tid i sängen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Ja, det är till ett radhus vi ska flytta - ska bli underbart (när man väl kommit iordning ;)) Kram

2009-03-08 @ 16:32:47
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0