Blocket lockar till sig bottenskrapet...

Ja, jag skulle som sagt sälja min mobil idag, fick ett mail från en person som ville köpa den och fick även en summa som han var villig att betala.

Jag passade på att ta en sväng ner till stan och träffa sambon och bestämde att vi skulle ses där, skönare än att behöva träffa personen helt själv.

Han kom, tittade, testade att ringa ifrån den(till ett 021-nummer) och när han lagt på luren så började han beklaga sig över att han hade fått parkeringsböter, vilket hans fru berättade som satt i bilen och väntade, själv så har jag svårt att tro att han nådde sin fru som satt i bilen på ett 021-nummer. ;-)
Nu kom det fram att han ville betala 200 kronor mindre än vad vi hade bestämt, och han tyckte även att jag skulle ta lite hänsyn till att han faktiskt hade fått böter på bilen?
Jag skulle med andra ord sänka priset på mobilen för att kompensera att han inte kunde parkera. :-)

Då tröttnade jag och struntade i det, jag var till och med snäll och erbjöd honom att få den för 100 kronor mindre än vad vi först bestämt,  men nu hoppas vi att det kommer en lite trevligare köpare nästa gång. :-)



Snart är det dags att ta farväl!

Kommentarer
Postat av: Annika

haha, dina fördomar visade sig alltså vara sanna! :) Haha

2009-03-11 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0