Äntligen nummer 3!

Vi hade en riktigt skön dag igår, sambon var ledig från jobbet och Filippa var ledig från dagis. Vi busade, tittade på film, byggde koja och sjöng, en riktigt barnvänlig dag med andra ord!

Sambon var även duktig och skruvade upp två små hyllor på väggen, så nu kan vi även mysa med lite fler tända ljus än tidigare, jag skulle helst vilja ha en till likadan hylla, men eftersom vi har fått dem av bror så är det ju lite tveksamt om vi kan hitta en till nu.

William firade sin födelsedag med att äntligen få tand nummer tre, det har varit två hörntänder på väg i ovansidan ganska länge, men nu kom det en framtand från ingenstans och hann före. Men det var ju verkligen på tiden att det kom en till! :-)

Han har även lärt sig att lägga sig på mage från sittande, det låter inte så stort, men med den här killen är det ett stort framsteg, både att han nu kan men främst för att han vill!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Sv: Hon ligger med bland webbisarna ja, men hennes tidningsannons finns inte med ännu :)

2009-03-10 @ 11:30:11
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag trodde ni skulle ha barn nr tre...Å så var det "bara" en tand!!

2009-03-10 @ 13:17:25
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Annika

Bra gjort W! :) Skönt att du ser framsteg både med tänder och med rörelser! :)

Grattis till honom i efterskott oxå, jag ska bättra mig när jag får egna barn, då kanske jag kan komma ihåg när barn fyller år. ;)

2009-03-10 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0