Yes Man - Helt klart värd att se!


Jag och sambon hade några barnfria timmar, barnens farmor var här och lekte med dem medans vi tog en sväng ner på stan och gick på bio. Det fanns ingen film som vi verkligen ville se, så vi valde Yes Man med Jim Carrey, en komedi kändes som ett säkert kort. Och det visade sig att vi valde sååå rätt! :-)

Jag kan absolut rekommendera den filmen, gillar man komedier så bara måste man gilla den här filmen. Det var länge sedan jag skrattade så mycket, och det var inte bara min knasiga humor som gillade den, nästan alla i salongen skrattade sig igenom större delen av filmen!


Så om någon ska gå på bio, välj Yes Man!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0