Vattkoppor eller bara konstiga utslag?

Idag är dottern hemma från dagis, underliga pricker dyker upp lite här och där på henne, utslag av någon orsak eller vattkoppor? Jag har då ingen aning om vad det kan vara, vattkoppor skulle tydligen börja med feber och så, men något sådant har vi inte märkt av varken nu eller i helgen.

Sonen har tid på bvc idag, så tänkte att jag tar även med dottern och visar upp prickarna så får vi kanske lite klarhet i vad det är. Annars är det främst vägning och mätning som gäller idag, han skulle tydligen få leka med klossar också, jag hoppas verkligen inte att han redan ska kunna stapla klossar till torn! :-)

Men nu ska jag vila en stund, dottern leker med hennes bebisar och sonen fick sova tidigt idag eftersom vi ska vara på bvc klockan 13.

Jag har även varit duktig och skaffat mig en bilddagbok nu. Så M, jag har lagt till dig som vän där, vet inte om du ändå behöver lösenordet? Har lagt in ett par bilder på F och F när de leker, från nyårsdagen. :-)


Kommentarer
Postat av: MIA

Tack tack. Behövs ingen lösen då man har lagt in varandra som vänner... Urfina kort!

2009-01-19 @ 18:49:49
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/
Postat av: Sanna (grannen)

Åh, jag vill oxå bli vän med dig där.... du kan väl adda mig... SANNA74

2009-01-20 @ 12:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0