Victoria's Secret Fashion Show - Igen :-)

Nu har mormor och morfar åkt och vi är ensamma igen, och det är väl drygt en halvtimme kvar innan sambon kommer hem.

Dottern leker med duplot, bygger, städar ihop det, bygger något nytt. Sonen bläddrar i IKEA-katalogen, och yttrar lite skumma ljud, och snorar. Stackarn är riktigt snuvig nu, det rinner i näsan, i ögonen och han gråter för det mesta och är så ynklig. (men så är han ju kille också ) ;-)

Själv så sitter jag och småtittar på Victoria's Secret Fashion Show, jag missade när det gick första gången, men nu är det andra reprisen jag ser däremot, det är ju bara så bra! :-) Ja, jag är svag för såna här saker, och jag blir alltid så avundsjuk på dessa underbart snygga tjejer! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0