Önskas: En hel natt med ostörd sömn!

Jag får väl vara nöjd med natten även om den inte var lika bra som natten innan, runt två vaknade dottern och ville komma och ligga i vår säng och eftersom jag ville sova så hämtade jag snabbt in henne så vi kunde somna om.
Sonen vaknade och ville ha välling strax före tre, och jag trodde ju då att han sova i sin egen säng till åtminsone sju. Klockan sex vaknade han igen och låg och lallade inne i sängen, så gick ner och bäddade ner honom i vagnen och körde fram och tillbaka, och tack och lov somnade han om igen.
Men klockan sju vaknade dottern, så sedan dess har vi varit vakna, sonen vaknade närmare halv åtta.
De små liven är däremot betydligt piggare än sin mamma, jag bara längtar efter att sambon kommer ner så jag får gå upp och lägga mig i ett bad! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0