Ensam hemma med barnen = Onyttig middag!

Igår hann jag få både det ena och det andra gjort här hemma. Medans sonen sov passade jag på att vila lite och slötitta på Topmodel och reprisen av Unga mödrar, jag hann även med att torka golvet i hallen och köket innan han vaknade. Jag förminskade även högen i tvättkorgen, så nu har jag en hel IKEA-påse med ren tvätt som måste in i garderoben idag, efter att jag har torkat av resten av golvet på nedervåningen. :-)

Fick däremot en riktigt irriterande hosta igår, och hostar och hostar fortfarande. En hemsk rethosta, och fortsätter det ikväll så kommer jag helt klart stjäla lite av dotterns Coccillana!

Ikväll ska sambon iväg på hockey efter jobbet, så jag ska synda med något riktigt onyttigt att äta. Till barnen har jag planerat fiskpinnar, potatis och sås och till mig själv blir det antingen en stor pizza eller något åt det hållet.

Men nu ska jag vara lite duktig och ta tag i lite saker här hemma, torka golvet och så.


Kommentarer
Postat av: MIA

Trist med hostan, men du. Du får gärna komma över och städa här med ;), eller kan jag ta dit tvättkorgen S. Har noll ork och halsen ömmar på bra här suck, hoppas ni får en fin kväll...

Grannkramar

:D

2009-01-14 @ 17:05:27
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0