Allt flyter - Bio med S

Helt otroligt, men det blev bio igår också. Vet inte när jag var på bio så här ofta senast, men nog måste det ha varit när jag bodde hemma, förmodligen när vi var på Titanic flera gånger om. :-) Det var S som ville gå på bio, men jag kände inte riktigt att det var någon film som jag ville offra pengar på, men eftersom hon helt hade bestämt sig för att hon ville gå så lurade hon med mig genom att betala min biljett också. Hon är ju lite för snäll med sina pengar ibland, men lite förstår jag henne, för hur kul är det att gå på bio helt ensam? :-)


Igår blev det Allt flyter, en svensk film av Måns Herngren. Den var helt ok, inte riktigt värd att se på bio men den är värd att hyra åtminstone.

På vägen från bion till bilen så såg jag däremot en av de sötaste sakerna på länge, inne på fiket som ligger i korsningen vid Postgallerian, dit A alltid vill gå att fika (ingen aning om vad det heter???) där satt i alla fall 4-5 kvinnor vid ett bord. De såg ut att prata och ha väldigt trevligt, och alla satt med en varsin stickning, det såg så otroligt gulligt ut! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0