Utgång på BMB ikväll.

Gårdagen tillbringades på stan, först blev det lunch på Choy's Garden, alldeles för mycket mat. :-) Efter det tog vi en sväng bland affärerna, hittade lite smått och gott, bland annat en klänning jag ville ha idag. Tyvärr var klänningen för liten och måste bytas, vi försökte ta en sväng till Hälla men där fanns den inte alls.
Funderar lite på om jag ska åka ner en sväng på stan och fixa något nytt, lämna tillbaka klänningen och prova lite annat jag hittade på Gina Tricots hemsida.

Ikväll ska jag ut och fira S födelsedag, jag har laddat med några Bacardi och så blir det en sväng ner till BMB. Det var sjukt längesen jag var ute nu, och imorgon kommer jag garanterat njuta av den kalla Coca colan som väntar i kylskåpet. :-)

Här hemma mår den lille äntligen bättre, trött, sliten och gnällig men så gott som feberfri. Medicinen gör sitt, så det verkar ju som att läkaren på akuten hade rätt i att det var urinvägsinfektion, och inte öroninflammation ;-)

Hoppas alla får en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0