Första gemensamma badet för barnen.

Det blev ett bad till sist, och det hela slutade med att jag satt utanför badkaret och dottern och sonen hade sitt första gemensamma bad. Det stänkte vatten i hela badrummet, sonen var helnöjd över att få lite mer yta att röra sig i och sprattlade så både barnen och jag blev blöta.

Jag och dottern har varit iväg en sväng till ICA, handlat lite mat, blöjor och annat som behövdes handlas hem. Vi har ätit mat hela familjen och nu roar sig sonen på golvet medans dottern är på övervåningen tillsammans med sambon som ville se handbollen.

Men snart är det dags för barnen att gå och sova och för mig att bädda ner mig soffan, det blir däremot inte så lång stund i soffan, ikväll ska jag gå och sova i vettig tid! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0