Let's Dance ikväll!

Den stackars sonen han bli så trött idag innan vi skulle åka ner på stan, så efter hans lunch, mitt i en tugga, sjönk huvudet ner på det lilla bordet som sitter på stolen och han sov nog innan huvudet hade landat. Han var så fruktansvärt söt, men stackars liten att vara så trött.
Elak som jag är så bråkade jag ju med honom även fast han sov, det har ju varit så otroligt kallt idag, så det var ju ett och annat plagg som skulle på innan vi kunde gå till bilen. Den lille sov sig igenom påklädningen, in och ur bilen, medans vi åt vår lunch och vi hann även med ett par butiker innan han vaknade. :-)

Eftersom S skulle få besök på kvällen så behövde hon lite hjälp med att kasta lite tidningar och reklam, singel som hon är och inte tillbringar alltför mycket tid i lägenheten så hade hon sparat på sig en hel del. Med en hel del så menar jag då tillräckligt mycket för att fylla hela bagageutrymmet i vår bil, det blev även fyra kassar med glasflaskor, jag är verkligen glad över att vi har soprummet och kan kasta regelbundet! :-)

Nu är det en slapp kväll i soffan som gäller, och Let's Dance, den här veckan vill jag minsann se direktsändningen och inte reprisen! :-)

Hörde förresten på radion idag att Åsele hade haft riktigt kallt inatt, -37.7, det är ju helt sjukt kallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0