Sonen fortfarande sjuk!

Den lille fortsätter snora, han är trött och gnällig, och jag tycker synd om honom och vill bara hålla i honom. :-) Dottern vill ju leka med honom som vanligt, så för att hålla henne lite ifrån honom så går den mesta tiden till att leka med henne så han vara ifred.
Men imorgon är sambon ledig igen, så på måndag och tisdag ska han få vara hur mammig han vill, och pappa får lägga all sin uppmärksamhet på dottern. :-)
Oddsen att det blir en sväng till Busborgen igen är ju rätt stora, det är ju så tråkigt väder ute och dottern skulle verkligen behöva leka av sig ordentligt!

Har uppdaterat bilddagboken lite nu under förmiddagen, med lite blandade bilder från mobilen. :-)

Nu måste jag gå och byta lite på den lille, sen är det snart matdags och efter det så ska han få sova lite. Och jag ska försöka sätta dottern framför en film så jag kan lägga mig lite i soffan. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0