Uppdaterad bilddagbok.

Idag vaknade sonen klockan 06 och tyckte att det var dags att gå upp, men efter en rätt bra natt så kändes det ok. Jag hade även blivit lovad att få gå upp och sova en stund till innan sambon skulle iväg och jobba, så strax före sju gick jag upp och bäddade ner mig igen medans sambon gick ner och roade sonen.

Hittills idag har jag hunnit med att lämna dottern på dagis, och eftersom sonen vaknade så tidigt så har han precis vaknat nu efter att ha sovit i nästan 1,5 timme. Medans han sov passade jag på att uppdatera bilddagboken, så nu finns det lite nya bilder på de små söta barnen. Nu ska jag gå upp och hämta sonen, som än så länge ligger och pratar för sig själv, han ska få lite mat innan vi ska åka ner på stan och äta lunch med S.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Får man veta vad du heter på bilddagboken? :)

2009-01-23 @ 11:38:48
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt att det blev ordentligt med sömn i natt, det blev det inte i det här hushållet men hoppas på att få ta igen det under dagen :)



kraam!

2009-01-23 @ 12:50:33
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0