Tisdag.

Inatt sov dottern snällt hela natten, vaknade glad och pigg klockan sju. Skönt nog så vaknade sonen ungefär samtidigt, men han vaknade till ett par gånger i natt när jag fick gå in och stoppa in nappen, den brukar han annars inte sakna på nätterna när han väl har somnat. Självklart var det även en omgång välling, men det ska vi försöka få bort nästa vecka när sambon har sin lätta vecka, den här veckan jobbar han ju sex dagar, och det är ju inga korta dagar han har tyvärr.

Idag har jag hunnit med att lämna dottern på dagis, städat undan, det är helt sjukt hur mycket hon hinner plocka fram under den korta tiden hon är vaken innan hon ska till dagis, och dammsugit. När jag har skrivit klart här ska jag kasta in första högen med tvätt i maskinen, har ett par högar som jag skulle behöva få rent idag.

Jag skulle även behöva bestämma mig för vad det blir för mat ikväll, men det står helt stilla i huvudet och ingenting känns speciellt lockande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0