Sonen gillar Körslaget!

Eftersom tiden inte riktigt har varit på min sida den här helgen så har jag missat både Körslaget och Let's dance, ja, det är sådant man får ägna kvällarna till när man har lagt kroglivet på hyllan. :-)

Så nu ägnas det några timmar åt repriser, och sonen är helnöjd. Han har verkligen insett nöjet med musik, och att det går att dansa till. Han är så söt, oavsett om han sitter på golvet eller är i gåstolen så gungar han så gulligt i takt med musiken. Är det en riktigt bra låt så åker även armarna upp och han blir om möjligt ännu sötare. :-)

Nu ska vi inte glömma dottern, som just nu kom och gick förbi mig där jag sitter i soffan, med skor, blöja, fleecejacka, mössa och ryggsäck. Hejdå mamma, hejdå. Självklart undrar jag var hon ska, hem. Ok, jag undrar ju lite för mig själv vad som är hemma för henne eftersom jag då trodde att hon redan var hemma. :-D

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag missade oxå båda... så jag kollar på reprisen med!

Ohh jobbigt att gå 18 dagar över tiden... med Nova gick jag 5 dagar och det kändes som en evighet.....

kramar

2009-01-11 @ 14:48:40
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0