Singelpappas blogg

Jag är ju lite smått beroende av bloggar, läser bloggar som jag hittar lite här och där, vissa bra och andra mindre bra. :-) Ibland läser man saker som får en att förstå att ens egna problem egentligen är små fisar i rymden!

Hittade en blogg idag, kan väl egentligen inte säga så mycket om bloggen i sig då jag inte läste så mycket, men läste däremot de första(äldsta) inläggen, och det gjorde ju verkligen att jag kände hur mycket jag uppskattar vad jag har!

singelpappa.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hittade oxå den bloggen igår å skrev nästan precis som dig efter att ha läst den...



...livet är inte rättvist...



2009-01-15 @ 13:13:47
URL: http://www.cicclin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0