Potatis?

Idag när jag hade hämtat hem dottern från dagis så frågade jag om hon ville ha något att äta, en macka kanske? Men nej, hur kunde jag tro att det skulle vara så enkelt? :-)

Hon var helt bestämd på vad hon ville ha, potatis och sås! Varför kämpa emot, det var ju ändå något nyttigt hon valde, om än lite annorlunda mellis. ;-)

Sötaste sötaste tjejen! :-)

Nu har jag tagit en liten paus från barnen och kollar på Topmodel, sonen springer runt i gåstolen och dottern håller mig sällskap i soffan. Efter det är det dags att börja med maten, pastasås! Och självklart även lite pasta ;-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå!! Skönt att hon gillar potatis :-)



Sv: Det går i repris iaf. programet jag trodde var idag!!



Hoppas att ni har det bäst...KRAM

2009-01-15 @ 19:43:31
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0