Lite, lite bättre.

Nu ligger den lille och sover, det är mycket sova nu, men han sover för korta stunder och för oroligt för att även jag ska hinna sova. Jag är verkligen så glad över att sambon jobbar sin korta vecka den här veckan, imorgon tänker jag sova och sova och sova efter att dottern har åkt till dagis! :-)

Det går åt rätt håll här hemma nu, under gårdagen fick sonen i sig både en burk med fruktpure och en burk med mat. På kvällen åt han lite välling, och det blev även lite välling under natten, den lille stackaren var nog hungrig efter så lång tid utan mat. Däremot så ratade han gröten imorse, så helt bra är det ju inte med ätandet.

Febern håller däremot i sig, han fick alvedon senast klockan åtta i morse, då var febern uppe över 40 igen. Men som sagt, han äter och får behålla det, han får i sig medicinen och känns lite piggare. Under dagen borde febern försvinna, eller åtminstone hålla sig på en betydligt längre nivå, så till imorgon räknar jag med att febern ska vara så gott som borta. Trött lär han nog vara några dagar, till dotterns besvikelse.

När det gäller dottern så kommer det nog vara en hungrig tjej som kommer hem från dagis idag, det skulle vara morotssoppa och pannkaka, och känner jag henne rätt så kommer hon nog rata allt. :-)

Kommentarer
Postat av: MIA

Jag ser att våra dagis kompar när det gäller matsedel, men det är klart. Vi har ju samma enhetschef och sen var ju Ängens barn på Villebrådet under sommaren (ett tag om jag inte minns fel). Så skönt att det verkar vända för lille W och jag förstår dej när jag läser kommentaren du lämnat i bloggen, jag hade garanterat gjort samma sak. Jag hade sagt upp mig som mamma och bara sjunkit in i mitt lilla skal om BÅDA blev lika sjuka SAMTIDIGT... Vid såna tillfällen är det skönt att bara ha en....

Många krya på kramar och framförallt styrkekramar till dig. W blir ju med all sannolikhet bra av medicinerna....

2009-01-29 @ 20:27:43
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0