Fy för hosta!

Här hostas det fortfarande, min stackars hals är alldeles trött! Jag stal lite av dotterns Cocillana igår när jag skulle sova, och hostan försvann över natten, men jag vill inte ta av det nu på dagen eftersom man ska undvika bilkörning med Cocillana i kroppen. Men jag är så fruktansvärt trött på hostan!

Stekte pannkakor igår för andra gången i mitt liv, eftersom det är en typisk barnrätt som alla barn älskar så är det ju även en rätt som dottern absolut inte vill ha. Någon mer som har ett barn som vägrar äta pannkaka, glass och liknande? Som aldrig skulle dricka saft eller något annat som alla andra barn älskar? :-)
Men, tillbaka till pannkakorna, det blev helt perfekta pannkakor, nästan lika goda som farmors. Ja, min farmor gör de godaste pannkakorna, utan tvekan!! Den som har smakat vet att det är sant :-) Pannkakorna var tänkta som ett test för sonen, som tack och lov gillade det! Jag hade ju gråtit om inget av mina barn ville äta pannkakor, vem ska jag då kunna skylla på när jag blir sugen på det? :-)

Så nu har jag pannkakor i frysen, tillsammans med lite fruktpure så blir det ett väldigt mumsigt mellis till sonen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0