Familjeliv är lite skrämmande ibland..

Folk som håller till på fl vet ju hur mycket knasiga trådar och kommentarer det skrivs där. Bilder på suddiga grav-test med rubriker "Är jag gravid??" eller folk som är sååå oroliga över sitt sjuka barn och hellre ber om hjälp i forumet än ringer någon form av sjukvårdsrådgivning.

Men idag hittade jag det sjukaste jag har sett hittills under min tid på sidan, en mamma som hellre ammar sitt barn samtidigt som hon har sex istället för att låta bebisen skrika... Eh?

"Jag skulle aldrig låta min bebis skrika mer än halv minut. Hellre har jag sex medans bebis tuttar än låter honom skrika. (Jepp, det har vi faktiskt haft ;-) )"

Ok, jag skulle då hellre avbryta sexet om bebisen skrek än att amma samtidigt som jag hade sex.


Kommentarer
Postat av: Viola

Men örrrk,håller med dig, stackars barn. Vilket är viktigast, sexet eller barnet liksom..?

2009-01-06 @ 13:47:08
URL: http://violiejolie.blogg.se/
Postat av: linda

nog någon som vill få uppmärksamhet! skueljag säga.

Nog att fl har flippar ut det senaste året, men vissa är ju för mycket.

2009-01-06 @ 14:23:39
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Postat av: MIA

Eeeeh... VA? Då kan jag med handen på hjärtat säga att jag gjorde rätt då. Att hoppa av FL. Men det var ju mest för att jag inte ens kollade in sidan längre....

2009-01-06 @ 20:19:55
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0