Busborgen är såå roligt!

Vi blev självklart lite sena när vi skulle åka till Busborgen idag, vi är alltid lite sena. :-) Men vi kom dit strax efter halv elva, och räknade med att stanna ungefär två timmar.

Dottern som är ju rätt försiktig av sig, och var det även idag. Så de första 15-20 minuterna ägnades åt att gå runt och titta lite och prova på lite efter lite övertalning från mig eller sambon, men när det väl släppte så gillade hon det verkligen!
Jag och sambon turades om att följa med henne, vi skulle klättra, krypa i tunnlar, leka med bollarna, åka rutschkana och jag kan lova att det tog på krafterna! :-) Men vi hade riktigt roligt, och ännu roligare blir det ju när sonen kan vara med och leka också så vi kan busa omkring allihopa! Vi hann även med lite lunch, toast till mig och sambon och kokta korvar utan bröd till dottern, sonen fick nöja sig med lite burkmat.

De två timmarna vi hade planerat att stanna drog ut till över tre timmar, och då var dottern ändå långt ifrån nöjd! :-)

Men nu är det dags att bädda ner sig i sängen, en helt nybäddad säng däremot, finns det något bättre?? Dottern ska ju till dagis imorgon, så imorgon ska jag passa på att vila, vila och vila. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0