Bloglovin

Nu har även jag gett mig in på Bloglovin, det är ju hur pratiskt som helst. Nu kan jag enkelt gå in på EN sida och direkt se alla som har uppdaterat sin blogg, toppen! :-) 

Igår var det dags att återgå till vardagen och dags för dottern att åka till dagis( ja, jag är en sån dålig människa som säger och har lärt min dotter att säga "dagis" ). Vi började prata om det redan i tisdags, och det var nog bra, hon tjatade och tjatade sedan om att hon skulle till dagis från att hon vaknade tills att hon åkte hemifrån. Hon hade ätit och sovit som vanligt och det var en riktigt glad tjej som jag hämtade hem. :-)

Det blev en rätt tidig middag eftersom sambon skulle iväg på hockey, den planerade maten var panerad fiskfilé med mos. Det blev även sonens första hemlagade måltid, med förhoppningen om att vi snart inte ska behöva köpa hem så sjukt mycke burkmat. Hemlagad mat verkade passa den lille bättre, han åt och åt utan minsta lilla protest. En annan som uppskattade maten var dottern, hon åt 1,5 filé och mos till det, vilket vi kan jämföra med sambon och jag som åt 1 filé var. :-)

Men nu börjar sonen bli trött, och jag funderar starkt på att lägga honom så jag kan lägga mig och vila en stund. :-)

Kommentarer
Postat av: MIA

Bloglovin är helt underbar, man slipper hatta runt på alla bloggar femtioelva ggr om dagen ;). Praktiskt att ha alla samlade, men liiiite jobbigt är det ibland då det står såhär: Du har femtiotre olästa bloggar att läsa ;).

Finemang att maten passade kidsen, Sofia bara ÄLSKAR allt som har med fisk att göra!

Nu ska vi äta kvällsmat här.. Paj & sallad till mamma, Sofia kör en egen variant med paj & pannkaka till efterrätt fniss...

2009-01-08 @ 17:20:47
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0