Beslutsångest.

Efter mycket beslutsångest så tror jag nu att jag har bestämt mig, svarta byxor och ett halterneck-linne. Men fortfarande finns risken att det blir ombyte, har även bland annat en jeanskjol och t-shirt och väst, hmm, har visst fortfarande lite beslutsångest. :-)

Har satt sambon på att fixa kön, så sällan som jag går ut så tänker jag minsann inte frysa ;-)

Nu väntar vi på A och hennes vänner, så ska jag förhoppningsvis få bli lite fin i ansiktet också.

Någon liten resumé från kvällen kanske kommer imorgon, men först ska jag soooovaaa!


Och angående ett inlägg i en grannblogg. 
S med familj, även vi tycker att det är väldigt tråkigt att flyttlasset går nu. Men är ni på besök på gården är ni väldigt välkomna att ringa på så kan vi komma ut och leka lite, vi är ju fortfarande hemma ett bra tag till. :-)

Kommentarer
Postat av: Sanna (fd grannen)

Tack tack, klart vi kommer !!! Kram till er alla

2009-02-04 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0