Äggbaguette

Nu sover halva familjen. Jag ska försöka hålla på rutinen att sonen ska somna först efter lunchen, och det gick ju vägen idag också. Den andra sovande personen i familjen är inte dottern, som man skulle kunna tro, utan det är sambon som fortfarande sover. Han var ju iväg på fest och ett litet krogbesök igår, men han börjar nog bli lite gammal och trött han också nu, för han var hemma före klockan ett. ;-)

Man skulle kunna väcka upp honom och släpa ner honom, men eftersom jag har lovat S att följa med ut på krogen snart och fira hennes födelsedag så måste jag ju vara snäll mot honom nu så jag har något att ta igen dagen efter min utgång. :-)

Men det dröjer nog inte alltför länge innan han kommer ner, och då ska jag genast gå upp och ta mitt bad. Känner jag den lilla dottern rätt så lär jag nog inte hinna bada alltför länge innan hon bestämmer sig för att det är dags för henne att få hoppa ner i badkaret. :-)

Men nu har dottern plockat fram alla hennes smörgåsar, pålägg och lite olika drickor, pizza och en hel hög med saker, så nu ska jag äta mig en stor baguette med ägg... Nu fick jag även lite ketchup på... Så söta de är de små liven! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0