Redan dags för 1 års kontroll!

Vi hann med allt som skulle göras idag, förutom dvd'n så blev det även en ny film med Rorri, den gamla är ju alldeles repig och omöjlig att titta på.

Det blev även en söt keps till William, en ny mössa åt Filippa och ett gäng strumpor. Jag har hittat ett par gummistövlar som jag ska köpa åt henne också, men det får vänta lite, helt otroligt söta med Kitty på!

En och annan tår ville gärna komma efter att jag hade vinkat iväg min lilla tös och fortfarande så har jag en liten klump i magen, och bara för att jag vet att hon ska vara borta länge så saknar jag henne redan, massor!

Men nu är det bara att njuta så gott det går av att bara ha ett barn hemma! Gå på promenad, besök av barnens mormor och en sväng till IKEA på söndag, besök på bvc på tisdag för läkarundersökning och 1 års kontroll, helt sjukt att den lille redan har blivit så stor!!

Nu ska jag städa undan och göra lite fint, sedan ska vi åka och handla lite gott inför kvällen!



Jag är ju bara tvungen att lägga in en bild på sötaste tjejen, hur ska man klara av att inte sakna ihjäl sig efter något så gulligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0