The Strangers

Sambon kom hem strax efter nio igår, det första han sa var, jag åkte ifrån snuset. Anledningen till att han talade om det för mig var såklart att han ville att jag skulle åka till Konsum och köpa nytt. :-) Så eftersom bilen ändå stod ute, jag inte orkade lyssna på en sambo som gnällde om snus ;-) och jag ändå hade glömt det nya blöjpaketet i bilen så var jag en snäll sambo och åkte iväg lite snabbt medans sambon fick göra klart salladen.

Det blev till slut en ganska sen, men väldigt god middag. Sambon fick sin vilja igenom och fick köttfärspaj och sallad.

Han hade hyrt med sig en film hem, The Strangers, sjukt obehaglig. Att jag är väldigt mörkrädd gör ju inte saken bättre, filmen handlade om det jag är mest orolig över när jag är ensam hemma! Så om någon vill få en anledning att gömma sig lite bakom en kudde eller under en filt, så kan det vara en idé att se den. :-)

Tack vare filmen så blev det en rätt sen kväll och när sonen vaknade inatt så hade han väldigt svårt att komma till ro igen och det tog över en timme innan jag kunde få chansen att somna om, så idag är det en väldigt trött mamma här hemma. Sonen har bara sovit en kort stund på förmiddagen, så min förhoppning nu är att jag ska få dottern att sova en stund efter lunch och att sonen ska sova samtidigt så jag får en chans att vila lite, men det brukar ju inte riktigt gå så lätt när man verkligen hoppas på det. :-)

Men nu ska leka med ett par barn innan det är dags att fixa lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0