Mammut!

Så var det ju det där med filmen igår.



Vi valde, efter att ha tvekat lite när vi väl skulle boka biljetter, Mammut. En film av Lukas Moodysson, så självklart var den lite speciell, men enligt mig helt klart värd att se. Ett litet plus var såklart Michelle Williams i den ena huvudrollen.

Filmen i sig kanske inte var den bästa, men jag blev otroligt berörd. På vägen hem kände jag verkligen hur mycket jag uppskattar det jag har.

Det var riktigt skönt, man glömmer lätt bort det i hela röran av ständigt sjuka barn och brist på sömn.

Vill man nu inte gå och se den på bio så tycker jag absolut att man ska hyra den och se den hemma. Här kommer den få en självklar plats i hyllan bredvid Lilja 4-ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0