Nyförlovade

Nu är vi hemma igen, en trött mamma, en väldigt trött Filippa och en lika trött William. Jag gav upp och åkte till Oxbacken, och jodå, nog tyckte läkaren där att han behövde inhalera lite.

Barnen sover och jag ska lägga mig och vila den trötta mammakroppen lite.


trött kille efter inhaleringen


När vi var på väg hem så fick jag även höra att nu är det klart, kungligt bröllop nästa sommar! Jag är helt nöjd över att det blir först nästa sommar, då är Filippa nästan fyra år, och hur imponerande måste det inte vara med ett riktigt prinsessbröllop i den åldern? Om hon nu inte helt byter riktning och slutar vara den lilla rosa tjejen hon är nu. :-)


(bild från Expressen)

Så nu får vi börja se fram emot ett äkta svenskt prinsessbröllop! ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hehe, om hon har slutat med sina prinsess-fasoner vid det lagret så kommer hon nog återta dom då bröllopet blir. För ett riktigt prinsessbröllop, det kan man ju bara inte missa... Inte som en liten flicka iallafall. Vare sig man är fyra eller snart 7 ;) :)

2009-02-24 @ 19:43:35
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0