Utmanad!

Jag har fått en utmaning, av Jenny. :-)

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Jennys otäcka saker är:

1. Fiskbullar
Fiskbullar började jag äta under en praktik på dagis, trodde att jag alltid hade vägrat äta det innan med fick veta av mamma att jag älskade det när jag var liten. Nu äter jag det ibland, den i hummersås, men det är ingen favorit.

2. Pölsa
Det skulle jag kunna äta om det krisade, men det krävs mycket för att det ska vara en tillräckligt stor kris. :-)

3. Musslor
Åt ju som jag tidigare skrivit vitlöksgratinerade musslor förra helgen, och det var sjukt gott!

4. Strömming
Fisk är ingen jättefavorit, så en fisk som mest bara är ben undviker jag gärna. :-)

5. Grisfötter
Känns mer som något som en hund skulle välja att gnaga på, det kommer åtminstone aldrig ätas av mig!

Mina äckliga som jag skickar vidare till Hanna, Annika, Line, Mia, Maria är
1. Sniglar
2. Majonäs
3. Ansjovis
4. Sushi
5. Grisfötter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0