Maxi-besök.

Idag när vi kom hem från dagis så var S här hemma och väntade, eftersom hon är en väldigt uppskattad lekkamrat så fick dottern ganska bråttom hem. Medans S lekte med barnen så passade jag på att ta en snabbdusch, tiden rann iväg så medans dottern var på dagis så jag hann inte stressa med det då.

Efter det blev det en sväng till Maxi, sambon har beställt köttfärspaj tills han kommer hem ikväll. Eftersom jag även behövde påfyllning av gröt till sonen och blöjor så valde vi då att handla på Maxi Erikslund, men det roliga var att blöjorna var dyrare där än på Maxi Hälla och till och med dyrare än ICA Grytan. :-)

När vi hade handlat färdigt så hade dottern ett självklart önskemål, som alltid efter Maxi, lolv! Det bästa hon vet med att handla där är att man får äta korv efteråt, det går inte ens att åka dit direkt efter att hon har ätit utan att hon vill ha korv, Maxi-korven finns det alltid plats för i magen! :-)

Nu ska jag göra sonen klar för natten, medicin, blöjbyte och pyjamas. Tänkte göra ett försök att börja lägga honom tidigare för att förhoppningsvis få honom att sova bättre på natten, även om det har blivit betydligt bättre sedan han blev frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0