Sjuklingen myser i soffan.

Idag är en dag när jag helst skulle vilja sova halva förmiddagen och promenera resten, men tyvärr lär jag nog varken få göra det ena eller det andra, jag är bara glad om barnen är snälla nog och sover samtidigt idag så jag får lite lugn och ro.

Filippa mår åtminstone lite bättre idag, även om hon fortfarande vill tillbringa större delen av tiden i mitt knä. Hon äter inte, men har druckit lite vatten under natten och lite mjölk nu på morgonen, ska även försöka göra ett nytt försök med lite välling.

En liten bild på gårdagens sjukling

Tanken var ju att den här bloggen skulle vara utan bilder på barnen, men eftersom jag tycker att det är lite tråkigt med bloggar utan bilder så kommer det nog få dyka upp en och annan bild ibland ändå. :-)


Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars lilla sjukling. Hoppas du snart kryar på dig så du kan busa med Fia i snön snart igen...



2009-02-17 @ 20:12:13
URL: http://minis-blogg.blogspot.com/
Postat av: Herr E

Det är aldrig roligt att barn är sjuka, men samtidigt är det svårt att inte medge att de små kaminerna är mysiga att ha i knät desa sjukdagar.

2009-02-18 @ 00:36:14
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0