En solig tisdag! :-)

Filippa är nästan hostfri och det är tre dagar kvar tills hon och sambon åker iväg, det längsta jag har varit ifrån Filippa var efter förlossningen med William, så det kommer verkligen kännas helknasigt att inte ha henne hemma!
Stackars mig!

Men samtidigt så ska det bli otroligt skönt att få vara själv med William några dagar, jag tror att han är i lika stort behov av lite lugn och ro som jag är. Han ser så sliten ut nu, han sover dåligt, hostar och febern håller i sig.

Det är så jobbigt när de små är sjuka, man vill helst bara ta över allting själv så de slipper må så dåligt!

Igår hann vi med en tur till Maxi åtminstone, så nu har vi fyllt på matförrådet lite här hemma. Vi har gjort en lista med maträtter för tre veckor framåt, vi har inte riktigt bestämt vilken dag vi ska äta vad, men vi har en lista att välja mellan så vi slipper stå helt utan förslag när det är dags att tänka på mat. :-)

Idag blir det nog bara en lugn dag hemma, tvätta ordning lite och kolla lite vad som behöver packas ner åt dottern.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att han kryar på sig snart. Som du skriver så är det ju inte alls roligt när ens små blir sjuk, man skulle kunna göra vad som hellst för att dom ska få blir frisk..



Det är inte roligt med en morgonpigg liten E i huset. Men tänkte att vi ska börja dra ner på hans vila mitt på dagen och kanske att det blir bättre?



Ha en bra dag!

Elin

2009-02-24 @ 10:02:20
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0