Nu har jag väckt upp hönsen från de döda.

Det var en fin liten påse som sambon hade med sig hem igår, och innehållet var alldeles underbart gott. En vaniljsemla från Systrarna Ericsson!



Det blev en ganska tidig kväll igår, klockan tio var jag så trött att jag ville inget hellre än att få somna. Skönt nog så sov William ända till tre innan han vaknade till och efter att han hade somnat om så sov han till nästan halv åtta, så jag är faktiskt en ganska utvilad mamma idag. :-)

Det blir förmodligen en lunch med barnen och Signe idag, det ska bli riktigt skönt att få komma ut lite, vi har varit inne alldeles för mycket nu! Och nu är Williams feber borta, så det blir nog även en sväng ut i snön senare, Filippa har en hel hög med energi i kroppen som hon skulle behöva bli av med!

Här hemma är vi inne i en period med Emil, det är det enda Filippa vill se nu om hon ska titta. Hennes intresse för Astrid Lindgren bådar ju gott inför sommaren, för nog måste vi ta en sväng till Vimmerby även i sommar nu när hon verkligen kommer veta vad det är hon ser! :-)

Avslutar med en liten bild från i somras och vårt besök på Astrid Lindgrens Värld, och självklart fina Line som Lina! :-)


Kommentarer
Postat av: Lina

Självklart ska vi till Vimmerby!

Är nog eg dax att försöka börja planera lite... Brukar ju vara lite trix för att få ihop ett datum som passar alla =) Ska bli så kul och extra skoj att ha Filippa med som nu är stor nog att springa omkring och busa!!

2009-03-01 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0