Kontrollbehov?

Det märks att feber och allt har tagit hårt på den lille också. Filippa har ju varit tröttare än vanligt även efter att hon blivit frisk och likadant är det med William nu, han sover två gånger på dagen och är ändå riktigt trött på kvällen när han ska sova.

Jag funderar på om han även har lite besvär med tänder på gång, han är otroligt gnällig och skriker mest när det är dags att äta.

Men Filippa är sig själv igen, glad, busig och trotsig! Skönt att se att hon har återhämtat sig nu innan det är dags för henne att åka iväg, och nu är det bestämt hur länge de blir borta, min lilla tjej ska bara borta ända tills på onsdag! Jag är väldigt glad över att jag åtminstone har William hemma, för det kommer bli många långa dagar ifrån tösen!

Idag blir det en tvätt och planeringsdag, planering av vad som ska packas ned i väskan imorgon. Sambon får sköta sina saker och se till så han har allt han behöver, men dotterns packning tar jag gärna på mig. Även om han säkert skulle kunna packa även hennes saker och komma ihåg allt måste med så skulle jag nog inte riktigt kunna slappna av om jag inte fick göra det själv, kontrollbehov? Ja, kanske lite. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0