Nej, inte ens lite bakis! :-)

Det blev en riktigt bra kväll igår, skönt att få lite tid bland vänner och utan barn.

Klockan hann nog bli nio innan de andra kom hem till S igår, då blev det lite alkohol och lite styling och lite allmänt tjejsnack. Vid elva tog vi taxi ner till BMB, och nog märktes det på köerna att det var lönehelg, långa och tråkiga.
Det märks att man inte är ute så ofta, för jag träffade väldigt få personer som jag känner, även om det tack och lov åtminstone fanns några stycken. Däremot så blev det bara jag och S på krogen, då A med vänner försvann i folkvimlet rätt fort, lite tråkigt men lätt hänt när det är så mycket folk överallt.

När klockan var två gick vi till Subway för att köpa med oss lite ätbart hem, det blev ett ljust parmesan bröd med kyckling, bacon, ost, sallad, tomat, gurka, lök och jalapenos, och jag var så otroligt sugen på den hela vägen hem.
Hemma väntade däremot en vaken dottern som hade sovit tokdåligt och frågat efter mig flera gånger, och självklart ville hon sova med mig uppe, sambon låg nere i soffan och sov eftersom även sonen hade sovit dåligt och nu låg i vagnen och sov.

Jag tog med mig mackan upp och tänkte smyga i mig den så fort dottern hade somnat, men en mamma som har sovit dåligt senaste veckan somnar minst lika fort som en trött dotter när klockan är tre på natten, så den mackan åt sambon upp i morse när dottern vaknade och ville gå ner. :-)
Men eftersom jag fortfarande är sjukt sugen på min macka så tänkte jag att sambon får vara snäll och köpa hem en åt mig i veckan. :-D

Halv elva tröttnade jag på att sova och gick ner till den halvan av familjen som var vakna, sonen låg och sov. Jag var betydligt piggare än vad jag hade förväntat mig, så den här dagen har ju inte ens varit lite jobbig. :-)

Nu är sambon på hockey, så snart ska vi åka och hämta honom och åka och köpa lite pizza, en väldigt passande middag en dag som idag! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0