Underbart vinterväder!

Fick sovmorgon i morse, vaknade halv tio och tittar ut genom fönstret, vilket väder!

Allra helst skulle jag vilja vara hemma hos föräldrarna idag, det här är verkligen en "långpromenad på isen med lite korvgrillning". Men nu är jag ju inte där, utan här, så istället så ska jag och dottern passa på att gå ut och leka lite nu medans sambon stannar inne med sonen. Och efter lunch så passar vi på att ta en promenad i det fina vädret, även om det tyvärr inte blir på isen. :-)

Jag irriterar mig lite på att det är sandat här utanför, tycker minsann att det borde kunna få vara sandfritt så man kan köra pulkan lite bättre. :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med, det har varit helt fantastiskt väder! :) Jag var oxå sugen på korv på isen men då med längdskidor! :)

2009-02-09 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0