Trött sötnos!

Lugnet som blir hemma när båda barnen har somnat är alldeles för underbart ibland.

Filippa ville inte sova idag på dagen, sedan hon blev sjuk så har hon sovit varje dag efter lunch och ändå varit riktigt trött när det är dags att sova för natten. Men idag så valde hon som sagt bort att sova, istället tog vi en lugn stund på soffan och tittade på Emil medans William sov.

Klockan åtta började jag blanda välling och sedan var det dags att byta till pyjamas på William och lägga honom, och under den minuten det tog för mig att gå upp med honom så lyckades Filippa somna i soffan, trötta sötnosen! :-)

Båda barnen sover, jag har lite kvar att plocka undan som snällt får vänta till första reklampausen, så nu ska jag bara ställa bort datorn och luta mig tillbaka och titta på Grey's Anatomy!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt med trötta barn!

2009-02-25 @ 21:21:46
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Bloggalina

Visst är dem som sötast när dem sover??



Kikar in från FL`s blogg-tråd med en utmaning till dig:

http://bloggalina.blogspot.com/2009/02/ny-utmaning.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0